Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: dzonis
Data: 2013-12-05 08:34:14
Ir dar - Q7 isorinis dydis nulemtas bele kokio ilgio kapoto ,kuris
projektuotas ,kad ten ikisti V-12 ir atitinkamai visi lasiniai ten prie to
variklio derinti,
pats gi ziuri i V6 motora, tai gauni +500kg mases veziotis papildomai
,didziulius isorinius gabaritus ir labai saikinga vieta viduje.

"Pmas"  wrote in message news:l7nq6v$isj$1@trimpas.omnitel.net...

va kur suo pakastas, kazkaip catalog.auto.ru neberodo konkretaus variklio
gamybos metu...
ziiurejau i sita
http://cars2.auto.ru/cars/audi/q7/group-offroad_5d/mod-20406/
bet itariu, kad nuo 2011 butu per brangu
ka tik pasiziurejau autoplius- tai tikrai taip...