Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: spakainas
Data: 2013-12-02 10:09:45
Vienas giminaitis važinėja kokį pusmetį, pirko lietuvoj pas aCtovus už
kažkiek ten 80-90k, visko prikrauta belenkiek daug. Kol kas atsidžiaugt
negali. Tiesa, jis ją pirko labiau kelionėms, po miestą mažiau malasi.
Sakė labai zjb mašina, kuo toliau tuo labiau patinka. Dėl išlaikymo
nepasakysiu, dar anksti klaust.