Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: tranzoo
Data: 2013-12-05 09:11:47
neduos. bet jei labai truksta - galima kelias pasibandyt.

--
T

"Pmas" <mailas@fff.lt> wrote in message 
news:l7nqje$j4f$1@trimpas.omnitel.net...
> visai dienai tai neduos, o po dabartinio auto tai komforto prasme tai ir 
> taip aisku kad patiks...
>
>
> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:l7mvvv$sqp$1@trimpas.omnitel.net...
>> visi kas parduoda. taries del pirkimo ir testdraivini.
>>
>> --
>> T
>>
>> "Pmas" <mailas@fff.lt> wrote in message 
>> news:l7mi6f$goj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> dekui :)
>>> o kur jas nuomoja ant LT?
>>>
>>>
>>> "[MrG]" <genadijus#trinti#@gmail.com> wrote in message 
>>> news:l7liic$6kc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pasirasau po visais eMeRo teiginiais. Bejo jo nuomone padejo 
>>>> apsispresti pries 3 metus del Q7 pirkimo. Dar karta aciu jam uz tai. 
>>>> Negailejau nei minutes - tikrai auto padarytas del vairuotojo. Visos 
>>>> komplektacijos smulkmenos teikia malonuma. Tai rinkdamasis pasirink 
>>>> maksimaliai - perkant nenauja tai nesukelia taip zymiai kainos kaip 
>>>> imant is salono. Tikrai verta prideti keleta tukstanciu.Teoretiku 
>>>> neklausyk. Issinuomok, pavazinek diena kita, ir suprasi ar tai tavo 
>>>> masina. As pavazinejas supratau kad mano.
>>>>
>>>> MrG
>>>>
>>>> On 2013.12.03 10:21, eMeR wrote:
>>>>> Tai ka pasakysiu bus is patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad
>>>>> tiketina, jog dauguma  einamiausiu problemu gali but patvarkyta.
>>>>>
>>>>> Kas susije su vaziavimu, tai priekaistu masinai nera - kaip tokio 
>>>>> tipo,
>>>>> tai vaziuoja tikrai komfortiskai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7
>>>>> vaziuoja pastebimai minsciau. Neabejoju, jog pneumatine pakaba duoda
>>>>> savo. Vaziavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypac
>>>>> kokiam Vilniaus senamiesty. Ten kur eiline masina laisvai tilptu, su
>>>>> sita reikia gerai pagalvot ar isisprausi. Aikstelese, jei soniniai
>>>>> pasistate tvarkingai, telpa be problemu ir su islipimu viskas tvarkoj.
>>>>> Jei kuris nors prie linijos - geriau paieskot kitos vietos.
>>>>>
>>>>> Zvelgiant is technines puses, sakyciau ganetinai vykes modelis. Per
>>>>> beveik 4m dideliu problemu nebuvo. Ypac maloniai nustebino pakaba - 
>>>>> joje
>>>>> kol kas teko keisti tik priekines svirtis (kaladeles/diskai cia
>>>>> nesiskaito). Turint galvoje, jog vazinejama su 20" ratais, tai 
>>>>> sakyciau
>>>>> puiku.
>>>>> Senesni 3.0 dyzeliai turi zinoma buga - megsta pastrigineti isiurbimo
>>>>> kolektoriaus sklendes. Jei tik "strigtelna" - uzsidega checkas, kuris 
>>>>> po
>>>>> kurio laiko pats dingsta. Uzstrigus galutinai tektu keist. Kaina ~5k 
>>>>> uz
>>>>> abu. Man asmeniskai buvo gal 3 kartus uzsideges del to checkas.
>>>>> Variklyje grandine, kuri, pasak gamintoja, nekeiciama. Kiti sako 
>>>>> reikia
>>>>> keist prie ~180k. As nekeiciau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su 
>>>>> greiciu
>>>>> dezes tepalu tas pats.
>>>>> Sudinai padaryta kondicionieriaus magistrale - eina prie rato, nuo 
>>>>> kurio
>>>>> patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, 
>>>>> kada
>>>>> supus. Tvarkymas ~2k. Del panasiu priezasciu buna problemu su variklio
>>>>> mases laidu.
>>>>> Teko karta valyt EGR'a. Kol kas viskas tvarkoj.
>>>>> Pas mane nera, bet teko girdet, kad buna problemu su stoglangiu -
>>>>> uzsikisa drenazas ir ima begt i salona lietaus vanduo.
>>>>>
>>>>> Sanaudos. Nereikia tiketis, kad tokiam tankui uzteks 8l kuro mieste.
>>>>> Asmeniskai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. 
>>>>> Konkretus
>>>>> suvartojimas ivairus. Jie uzmiesty vaziuojant pastoviu greiciu uztenka
>>>>> 8,5, tai sakykim ziema, pakurenant Webasto ir neislendant is Vilniaus
>>>>> pasiekia ir 24 (cia asmeninis bako rekordas). Taip pat sanaudos labai
>>>>> priklauso vaziavimo - tiek smagesnis vaziavimas, tiek kamsciai, kai
>>>>> reikia nuolat judet-stot. As, asmeniskai, manau jog 3.0 variklio
>>>>> normaliam vazinejimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemu nera.
>>>>> Svarbu nepamirst, jog tai pustrecios tonos kluonas. 4.2, aisku, visada
>>>>> bus smagiau :)
>>>>>
>>>>> Kitos einamesnes islaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, 
>>>>> stabdziu
>>>>> skystis ir pan) 4riuose zieduose atsieina kazkas ~2k. Stabziu diskai 
>>>>> su
>>>>> kaladelem (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai 
>>>>> nuo
>>>>> 1k. Padangas valgo greitai.
>>>>>
>>>>> Del nurinkinejimu. Neteko girdet, kad kentetu kaip kokie x5 ar x6.
>>>>> Paciam siemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunese veidrodeliu
>>>>> stiklus. Antra valanda dienos. Bet cia kazkas idomesnio vyko, nes po 
>>>>> to
>>>>> kai buvau 4riuose zieduose, tai sake jog per ta savaitgali Vilniuj
>>>>> kruvai Q7 nurinko.
>>>>>
>>>>> Del salono erdves. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet
>>>>> sakyciau kad daug neprisikrausi. Aisku su lengvosiomis masinomis 
>>>>> nereik
>>>>> lygint. Trecia sedyniu eile tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui
>>>>> smulkiem zmonems), bet ja atlenkus bagazines praktiskai nelieka.
>>>>>
>>>>> Trumpai - smagi, brangokai islaikoma masina - genda retokai, bet 
>>>>> sugedus
>>>>> su keliais simtais neissisuksi.
>>>>>
>>>>> R.
>>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> [MrG]
>>>
>>>
>>
>
>