neduos. bet jei labai truksta - galima kelias pasibandyt. -- T "Pmas" <mailas@fff.lt> wrote in message news:l7nqje$j4f$1@trimpas.omnitel.net... > visai dienai tai neduos, o po dabartinio auto tai komforto prasme tai ir > taip aisku kad patiks... > > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message > news:l7mvvv$sqp$1@trimpas.omnitel.net... >> visi kas parduoda. taries del pirkimo ir testdraivini. >> >> -- >> T >> >> "Pmas" <mailas@fff.lt> wrote in message >> news:l7mi6f$goj$1@trimpas.omnitel.net... >>> dekui :) >>> o kur jas nuomoja ant LT? >>> >>> >>> "[MrG]" <genadijus#trinti#@gmail.com> wrote in message >>> news:l7liic$6kc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pasirasau po visais eMeRo teiginiais. Bejo jo nuomone padejo >>>> apsispresti pries 3 metus del Q7 pirkimo. Dar karta aciu jam uz tai. >>>> Negailejau nei minutes - tikrai auto padarytas del vairuotojo. Visos >>>> komplektacijos smulkmenos teikia malonuma. Tai rinkdamasis pasirink >>>> maksimaliai - perkant nenauja tai nesukelia taip zymiai kainos kaip >>>> imant is salono. Tikrai verta prideti keleta tukstanciu.Teoretiku >>>> neklausyk. Issinuomok, pavazinek diena kita, ir suprasi ar tai tavo >>>> masina. As pavazinejas supratau kad mano. >>>> >>>> MrG >>>> >>>> On 2013.12.03 10:21, eMeR wrote: >>>>> Tai ka pasakysiu bus is patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad >>>>> tiketina, jog dauguma einamiausiu problemu gali but patvarkyta. >>>>> >>>>> Kas susije su vaziavimu, tai priekaistu masinai nera - kaip tokio >>>>> tipo, >>>>> tai vaziuoja tikrai komfortiskai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7 >>>>> vaziuoja pastebimai minsciau. Neabejoju, jog pneumatine pakaba duoda >>>>> savo. Vaziavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypac >>>>> kokiam Vilniaus senamiesty. Ten kur eiline masina laisvai tilptu, su >>>>> sita reikia gerai pagalvot ar isisprausi. Aikstelese, jei soniniai >>>>> pasistate tvarkingai, telpa be problemu ir su islipimu viskas tvarkoj. >>>>> Jei kuris nors prie linijos - geriau paieskot kitos vietos. >>>>> >>>>> Zvelgiant is technines puses, sakyciau ganetinai vykes modelis. Per >>>>> beveik 4m dideliu problemu nebuvo. Ypac maloniai nustebino pakaba - >>>>> joje >>>>> kol kas teko keisti tik priekines svirtis (kaladeles/diskai cia >>>>> nesiskaito). Turint galvoje, jog vazinejama su 20" ratais, tai >>>>> sakyciau >>>>> puiku. >>>>> Senesni 3.0 dyzeliai turi zinoma buga - megsta pastrigineti isiurbimo >>>>> kolektoriaus sklendes. Jei tik "strigtelna" - uzsidega checkas, kuris >>>>> po >>>>> kurio laiko pats dingsta. Uzstrigus galutinai tektu keist. Kaina ~5k >>>>> uz >>>>> abu. Man asmeniskai buvo gal 3 kartus uzsideges del to checkas. >>>>> Variklyje grandine, kuri, pasak gamintoja, nekeiciama. Kiti sako >>>>> reikia >>>>> keist prie ~180k. As nekeiciau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su >>>>> greiciu >>>>> dezes tepalu tas pats. >>>>> Sudinai padaryta kondicionieriaus magistrale - eina prie rato, nuo >>>>> kurio >>>>> patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, >>>>> kada >>>>> supus. Tvarkymas ~2k. Del panasiu priezasciu buna problemu su variklio >>>>> mases laidu. >>>>> Teko karta valyt EGR'a. Kol kas viskas tvarkoj. >>>>> Pas mane nera, bet teko girdet, kad buna problemu su stoglangiu - >>>>> uzsikisa drenazas ir ima begt i salona lietaus vanduo. >>>>> >>>>> Sanaudos. Nereikia tiketis, kad tokiam tankui uzteks 8l kuro mieste. >>>>> Asmeniskai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. >>>>> Konkretus >>>>> suvartojimas ivairus. Jie uzmiesty vaziuojant pastoviu greiciu uztenka >>>>> 8,5, tai sakykim ziema, pakurenant Webasto ir neislendant is Vilniaus >>>>> pasiekia ir 24 (cia asmeninis bako rekordas). Taip pat sanaudos labai >>>>> priklauso vaziavimo - tiek smagesnis vaziavimas, tiek kamsciai, kai >>>>> reikia nuolat judet-stot. As, asmeniskai, manau jog 3.0 variklio >>>>> normaliam vazinejimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemu nera. >>>>> Svarbu nepamirst, jog tai pustrecios tonos kluonas. 4.2, aisku, visada >>>>> bus smagiau :) >>>>> >>>>> Kitos einamesnes islaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, >>>>> stabdziu >>>>> skystis ir pan) 4riuose zieduose atsieina kazkas ~2k. Stabziu diskai >>>>> su >>>>> kaladelem (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai >>>>> nuo >>>>> 1k. Padangas valgo greitai. >>>>> >>>>> Del nurinkinejimu. Neteko girdet, kad kentetu kaip kokie x5 ar x6. >>>>> Paciam siemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunese veidrodeliu >>>>> stiklus. Antra valanda dienos. Bet cia kazkas idomesnio vyko, nes po >>>>> to >>>>> kai buvau 4riuose zieduose, tai sake jog per ta savaitgali Vilniuj >>>>> kruvai Q7 nurinko. >>>>> >>>>> Del salono erdves. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet >>>>> sakyciau kad daug neprisikrausi. Aisku su lengvosiomis masinomis >>>>> nereik >>>>> lygint. Trecia sedyniu eile tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui >>>>> smulkiem zmonems), bet ja atlenkus bagazines praktiskai nelieka. >>>>> >>>>> Trumpai - smagi, brangokai islaikoma masina - genda retokai, bet >>>>> sugedus >>>>> su keliais simtais neissisuksi. >>>>> >>>>> R. >>>>> >>>> >>>> -- >>>> [MrG] >>> >>> >> > >