Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: Pmas
Data: 2013-12-03 20:11:03
labai aciu uz issamius atsakymus
o kiek realios sanaudos, nes gamintojo tai gan mazos nurodytos? vasara ne 
per kamscius i 10-11 tilpti galima ramiai vaziuojant?

del to serviso klausimas- kodel tiek daug? ar cia su planiniais dirzeliais 
ir t.t.?
gal teko palyginti ekspoatacija su a6 ar ar a6 allroad?

"eMeR" <rimasmNEREIKIASITO@IRSITOme.com> wrote in message 
news:l7k4ar$t76$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai ka pasakysiu bus is patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad 
> tiketina, jog dauguma  einamiausiu problemu gali but patvarkyta.
>
> Kas susije su vaziavimu, tai priekaistu masinai nera - kaip tokio tipo, 
> tai vaziuoja tikrai komfortiskai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7 
> vaziuoja pastebimai minsciau. Neabejoju, jog pneumatine pakaba duoda savo. 
> Vaziavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypac kokiam 
> Vilniaus senamiesty. Ten kur eiline masina laisvai tilptu, su sita reikia 
> gerai pagalvot ar isisprausi. Aikstelese, jei soniniai pasistate 
> tvarkingai, telpa be problemu ir su islipimu viskas tvarkoj. Jei kuris 
> nors prie linijos - geriau paieskot kitos vietos.
>
> Zvelgiant is technines puses, sakyciau ganetinai vykes modelis. Per beveik 
> 4m dideliu problemu nebuvo. Ypac maloniai nustebino pakaba - joje kol kas 
> teko keisti tik priekines svirtis (kaladeles/diskai cia nesiskaito). 
> Turint galvoje, jog vazinejama su 20" ratais, tai sakyciau puiku.
> Senesni 3.0 dyzeliai turi zinoma buga - megsta pastrigineti isiurbimo 
> kolektoriaus sklendes. Jei tik "strigtelna" - uzsidega checkas, kuris po 
> kurio laiko pats dingsta. Uzstrigus galutinai tektu keist. Kaina ~5k uz 
> abu. Man asmeniskai buvo gal 3 kartus uzsideges del to checkas.
> Variklyje grandine, kuri, pasak gamintoja, nekeiciama. Kiti sako reikia 
> keist prie ~180k. As nekeiciau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su greiciu 
> dezes tepalu tas pats.
> Sudinai padaryta kondicionieriaus magistrale - eina prie rato, nuo kurio 
> patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, kada 
> supus. Tvarkymas ~2k. Del panasiu priezasciu buna problemu su variklio 
> mases laidu.
> Teko karta valyt EGR'a. Kol kas viskas tvarkoj.
> Pas mane nera, bet teko girdet, kad buna problemu su stoglangiu - uzsikisa 
> drenazas ir ima begt i salona lietaus vanduo.
>
> Sanaudos. Nereikia tiketis, kad tokiam tankui uzteks 8l kuro mieste. 
> Asmeniskai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. Konkretus 
> suvartojimas ivairus. Jie uzmiesty vaziuojant pastoviu greiciu uztenka 
> 8,5, tai sakykim ziema, pakurenant Webasto ir neislendant is Vilniaus 
> pasiekia ir 24 (cia asmeninis bako rekordas). Taip pat sanaudos labai 
> priklauso vaziavimo - tiek smagesnis vaziavimas, tiek kamsciai, kai reikia 
> nuolat judet-stot. As, asmeniskai, manau jog 3.0 variklio normaliam 
> vazinejimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemu nera. Svarbu nepamirst, 
> jog tai pustrecios tonos kluonas. 4.2, aisku, visada bus smagiau :)
>
> Kitos einamesnes islaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, stabdziu 
> skystis ir pan) 4riuose zieduose atsieina kazkas ~2k. Stabziu diskai su 
> kaladelem (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai nuo 
> 1k. Padangas valgo greitai.
>
> Del nurinkinejimu. Neteko girdet, kad kentetu kaip kokie x5 ar x6. Paciam 
> siemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunese veidrodeliu stiklus. Antra 
> valanda dienos. Bet cia kazkas idomesnio vyko, nes po to kai buvau 4riuose 
> zieduose, tai sake jog per ta savaitgali Vilniuj kruvai Q7 nurinko.
>
> Del salono erdves. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet 
> sakyciau kad daug neprisikrausi. Aisku su lengvosiomis masinomis nereik 
> lygint. Trecia sedyniu eile tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui 
> smulkiem zmonems), bet ja atlenkus bagazines praktiskai nelieka.
>
> Trumpai - smagi, brangokai islaikoma masina - genda retokai, bet sugedus 
> su keliais simtais neissisuksi.
>
> R.
>