labai aciu uz issamius atsakymus o kiek realios sanaudos, nes gamintojo tai gan mazos nurodytos? vasara ne per kamscius i 10-11 tilpti galima ramiai vaziuojant? del to serviso klausimas- kodel tiek daug? ar cia su planiniais dirzeliais ir t.t.? gal teko palyginti ekspoatacija su a6 ar ar a6 allroad? "eMeR" <rimasmNEREIKIASITO@IRSITOme.com> wrote in message news:l7k4ar$t76$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ka pasakysiu bus is patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad > tiketina, jog dauguma einamiausiu problemu gali but patvarkyta. > > Kas susije su vaziavimu, tai priekaistu masinai nera - kaip tokio tipo, > tai vaziuoja tikrai komfortiskai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7 > vaziuoja pastebimai minsciau. Neabejoju, jog pneumatine pakaba duoda savo. > Vaziavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypac kokiam > Vilniaus senamiesty. Ten kur eiline masina laisvai tilptu, su sita reikia > gerai pagalvot ar isisprausi. Aikstelese, jei soniniai pasistate > tvarkingai, telpa be problemu ir su islipimu viskas tvarkoj. Jei kuris > nors prie linijos - geriau paieskot kitos vietos. > > Zvelgiant is technines puses, sakyciau ganetinai vykes modelis. Per beveik > 4m dideliu problemu nebuvo. Ypac maloniai nustebino pakaba - joje kol kas > teko keisti tik priekines svirtis (kaladeles/diskai cia nesiskaito). > Turint galvoje, jog vazinejama su 20" ratais, tai sakyciau puiku. > Senesni 3.0 dyzeliai turi zinoma buga - megsta pastrigineti isiurbimo > kolektoriaus sklendes. Jei tik "strigtelna" - uzsidega checkas, kuris po > kurio laiko pats dingsta. Uzstrigus galutinai tektu keist. Kaina ~5k uz > abu. Man asmeniskai buvo gal 3 kartus uzsideges del to checkas. > Variklyje grandine, kuri, pasak gamintoja, nekeiciama. Kiti sako reikia > keist prie ~180k. As nekeiciau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su greiciu > dezes tepalu tas pats. > Sudinai padaryta kondicionieriaus magistrale - eina prie rato, nuo kurio > patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, kada > supus. Tvarkymas ~2k. Del panasiu priezasciu buna problemu su variklio > mases laidu. > Teko karta valyt EGR'a. Kol kas viskas tvarkoj. > Pas mane nera, bet teko girdet, kad buna problemu su stoglangiu - uzsikisa > drenazas ir ima begt i salona lietaus vanduo. > > Sanaudos. Nereikia tiketis, kad tokiam tankui uzteks 8l kuro mieste. > Asmeniskai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. Konkretus > suvartojimas ivairus. Jie uzmiesty vaziuojant pastoviu greiciu uztenka > 8,5, tai sakykim ziema, pakurenant Webasto ir neislendant is Vilniaus > pasiekia ir 24 (cia asmeninis bako rekordas). Taip pat sanaudos labai > priklauso vaziavimo - tiek smagesnis vaziavimas, tiek kamsciai, kai reikia > nuolat judet-stot. As, asmeniskai, manau jog 3.0 variklio normaliam > vazinejimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemu nera. Svarbu nepamirst, > jog tai pustrecios tonos kluonas. 4.2, aisku, visada bus smagiau :) > > Kitos einamesnes islaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, stabdziu > skystis ir pan) 4riuose zieduose atsieina kazkas ~2k. Stabziu diskai su > kaladelem (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai nuo > 1k. Padangas valgo greitai. > > Del nurinkinejimu. Neteko girdet, kad kentetu kaip kokie x5 ar x6. Paciam > siemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunese veidrodeliu stiklus. Antra > valanda dienos. Bet cia kazkas idomesnio vyko, nes po to kai buvau 4riuose > zieduose, tai sake jog per ta savaitgali Vilniuj kruvai Q7 nurinko. > > Del salono erdves. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet > sakyciau kad daug neprisikrausi. Aisku su lengvosiomis masinomis nereik > lygint. Trecia sedyniu eile tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui > smulkiem zmonems), bet ja atlenkus bagazines praktiskai nelieka. > > Trumpai - smagi, brangokai islaikoma masina - genda retokai, bet sugedus > su keliais simtais neissisuksi. > > R. >