Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: Pmas
Data: 2013-12-03 20:11:32
o kas su sanaudom toaurego? senas valgo, bet naujas tai visai nieko?


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:l7kh8o$arl$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek ten tas tuaregas panasus - nu kazkiek panasus - kaimynas vazinejo, 
> tai labiausiai kuro sanaudos kliuvo. Ne ir lempos su kiojItem....
>
> Tiesa, nzn kaip Q7, bet turego spIrOklinio koNfortas taip toks siaip sau. 
> Ar Oubi visos su oru?
>
> On 2013.12.03 10:21, eMeR wrote:
>> Tai ka pasakysiu bus is patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad
>> tiketina, jog dauguma  einamiausiu problemu gali but patvarkyta.
>>
>> Kas susije su vaziavimu, tai priekaistu masinai nera - kaip tokio tipo,
>> tai vaziuoja tikrai komfortiskai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7
>> vaziuoja pastebimai minsciau. Neabejoju, jog pneumatine pakaba duoda
>> savo. Vaziavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypac
>> kokiam Vilniaus senamiesty. Ten kur eiline masina laisvai tilptu, su
>> sita reikia gerai pagalvot ar isisprausi. Aikstelese, jei soniniai
>> pasistate tvarkingai, telpa be problemu ir su islipimu viskas tvarkoj.
>> Jei kuris nors prie linijos - geriau paieskot kitos vietos.
>>
>> Zvelgiant is technines puses, sakyciau ganetinai vykes modelis. Per
>> beveik 4m dideliu problemu nebuvo. Ypac maloniai nustebino pakaba - joje
>> kol kas teko keisti tik priekines svirtis (kaladeles/diskai cia
>> nesiskaito). Turint galvoje, jog vazinejama su 20" ratais, tai sakyciau
>> puiku.
>> Senesni 3.0 dyzeliai turi zinoma buga - megsta pastrigineti isiurbimo
>> kolektoriaus sklendes. Jei tik "strigtelna" - uzsidega checkas, kuris po
>> kurio laiko pats dingsta. Uzstrigus galutinai tektu keist. Kaina ~5k uz
>> abu. Man asmeniskai buvo gal 3 kartus uzsideges del to checkas.
>> Variklyje grandine, kuri, pasak gamintoja, nekeiciama. Kiti sako reikia
>> keist prie ~180k. As nekeiciau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su greiciu
>> dezes tepalu tas pats.
>> Sudinai padaryta kondicionieriaus magistrale - eina prie rato, nuo kurio
>> patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, kada
>> supus. Tvarkymas ~2k. Del panasiu priezasciu buna problemu su variklio
>> mases laidu.
>> Teko karta valyt EGR'a. Kol kas viskas tvarkoj.
>> Pas mane nera, bet teko girdet, kad buna problemu su stoglangiu -
>> uzsikisa drenazas ir ima begt i salona lietaus vanduo.
>>
>> Sanaudos. Nereikia tiketis, kad tokiam tankui uzteks 8l kuro mieste.
>> Asmeniskai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. Konkretus
>> suvartojimas ivairus. Jie uzmiesty vaziuojant pastoviu greiciu uztenka
>> 8,5, tai sakykim ziema, pakurenant Webasto ir neislendant is Vilniaus
>> pasiekia ir 24 (cia asmeninis bako rekordas). Taip pat sanaudos labai
>> priklauso vaziavimo - tiek smagesnis vaziavimas, tiek kamsciai, kai
>> reikia nuolat judet-stot. As, asmeniskai, manau jog 3.0 variklio
>> normaliam vazinejimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemu nera.
>> Svarbu nepamirst, jog tai pustrecios tonos kluonas. 4.2, aisku, visada
>> bus smagiau :)
>>
>> Kitos einamesnes islaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, stabdziu
>> skystis ir pan) 4riuose zieduose atsieina kazkas ~2k. Stabziu diskai su
>> kaladelem (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai nuo
>> 1k. Padangas valgo greitai.
>>
>> Del nurinkinejimu. Neteko girdet, kad kentetu kaip kokie x5 ar x6.
>> Paciam siemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunese veidrodeliu
>> stiklus. Antra valanda dienos. Bet cia kazkas idomesnio vyko, nes po to
>> kai buvau 4riuose zieduose, tai sake jog per ta savaitgali Vilniuj
>> kruvai Q7 nurinko.
>>
>> Del salono erdves. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet
>> sakyciau kad daug neprisikrausi. Aisku su lengvosiomis masinomis nereik
>> lygint. Trecia sedyniu eile tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui
>> smulkiem zmonems), bet ja atlenkus bagazines praktiskai nelieka.
>>
>> Trumpai - smagi, brangokai islaikoma masina - genda retokai, bet sugedus
>> su keliais simtais neissisuksi.
>>
>> R.
>>
>