Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: eMeR
Data: 2013-12-03 10:21:47
Tai ką pasakysiu bus iš patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad 
tikėtina, jog dauguma  einamiausių problemų gali būt patvarkyta.

Kas susiję su važiavimu, tai priekaištų mašinai nėra - kaip tokio tipo, 
tai važiuoja tikrai komfortiškai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7 
važiuoja pastebimai minščiau. Neabejoju, jog pneumatinė pakaba duoda 
savo. Važiavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypač 
kokiam Vilniaus senamiesty. Ten kur eilinė mašina laisvai tilptų, su 
šita reikia gerai pagalvot ar įsisprausi. Aikštelėse, jei šoniniai 
pasistatę tvarkingai, telpa be problemų ir su išlipimu viskas tvarkoj. 
Jei kuris nors prie linijos - geriau paieškot kitos vietos.

Žvelgiant iš techninės pusės, sakyčiau ganėtinai vykęs modelis. Per 
beveik 4m didelių problemų nebuvo. Ypač maloniai nustebino pakaba - 
joje kol kas teko keisti tik priekines svirtis (kaladėlės/diskai čia 
nesiskaito). Turint galvoje, jog važinėjama su 20" ratais, tai sakyčiau 
puiku.
Senesni 3.0 dyzeliai turi žinomą bugą - mėgsta pastriginėti įsiurbimo 
kolektoriaus sklendės. Jei tik "strigtelna" - užsidega checkas, kuris 
po kurio laiko pats dingsta. Užstrigus galutinai tektų keist. Kaina ~5k 
už abu. Man asmeniškai buvo gal 3 kartus užsidegęs dėl to checkas.
Variklyje grandinė, kuri, pasak gamintoją, nekeičiama. Kiti sako reikia 
keist prie ~180k. Aš nekeičiau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su greičių 
dėžės tepalu tas pats.
Šūdinai padaryta kondicionieriaus magistralė - eina prie rato, nuo 
kurio patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko 
klausimas, kada supus. Tvarkymas ~2k. Dėl panašių priežaščių būna 
problemų su variklio masės laidu.
Teko kartą valyt EGR'ą. Kol kas viskas tvarkoj.
Pas mane nėra, bet teko girdėt, kad būna problemų su stoglangiu - 
užsikiša drenažas ir ima bėgt į saloną lietaus vanduo.

Sąnaudos. Nereikia tikėtis, kad tokiam tankui užteks 8l kuro mieste. 
Asmeniškai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. 
Konkretus suvartojimas įvairus. Jie užmiesty važiuojant pastoviu 
greičiu užtenka 8,5, tai sakykim žiemą, pakūrenant Webasto ir 
neišlendant iš Vilniaus pasiekia ir 24 (čia asmeninis bako rekordas). 
Taip pat sąnaudos labai priklauso važiavimo - tiek smagesnis 
važiavimas, tiek kamščiai, kai reikia nuolat judėt-stot. Aš, 
asmeniškai, manau jog 3.0 variklio normaliam važinėjimui pilnai 
pakanka. Ir su lenkimu problemų nėra. Svarbu nepamiršt, jog tai 
pustrečios tonos kluonas. 4.2, aišku, visada bus smagiau :)

Kitos einamesnės išlaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, stabdžių 
skystis ir pan) 4riuose žieduose atsieina kažkas ~2k. Stabžių diskai su 
kaladėlėm (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai nuo 
1k. Padangas valgo greitai.

Dėl nurinkinėjimų. Neteko girdėt, kad kentėtų kaip kokie x5 ar x6. 
Pačiam šiemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunešė veidrodėlių 
stiklus. Antrą valandą dienos. Bet čia kažkas įdomesnio vyko, nes po to 
kai buvau 4riuose žieduose, tai sakė jog per tą savaitgalį Vilniuj 
krūvai Q7 nurinko.

Dėl salono erdvės. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet 
sakyčiau kad daug neprisikrausi. Aišku su lengvosiomis mašinomis nereik 
lygint. Trečia sėdynių eilė tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui 
smulkiem žmonėms), bet ją atlenkus bagažinės praktiškai nelieka.

Trumpai - smagi, brangokai išlaikoma mašina - genda retokai, bet 
sugedus su keliais šimtais neišsisuksi.

R.