Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: Pmas
Data: 2013-12-03 00:19:04
seimomobylis su aukstesniu pasyviu saugumu, padidintu pravazumu (zinau bus
diskusiju, bet tarkime palyginant su rwd zemu sportiskesniu auto) ir talpus
is principo q5 dydzio pakaktu, bet ir kaina nedaug skyriasi, sanaudos
praktiskai panasios ir siek tiek man asmeniskai grazesnis, ypac tas
faceliftinis (pagrindine priezastis gale turbut). nu klausimas ir kyla del
islaikymo (nes visi ji skirtingai supranta, butu perkamas ne lavonas,
galimai tiketina is patikimesniu saltiniu alia dileriai ir t.t.). toks alia
minivenas pakeltas kazkiek :)

is principo dydzio pilnai pakaktu q5. tai vat ir idomu padiskutuoti.