ale žiūrau, Kawne jūs ten tarpusavy dvasingiau bendraujat ir rimčiau kalatės, nei mes, vargšai lenkai, sostapily :) -- '(oo)' "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:ih8t5d$61t$1@trimpas.omnitel.net... > pisk nx > "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message > news:ih7md7$8n0$1@trimpas.omnitel.net... >> ziopliuk, pirma pasidomek, paskui epitetais svaistykis >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? >>> >>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >>>>kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? >>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot >>>> bet tikrai nejuokingai >>>> >>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios >>>> bet >>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia >>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso >>>> nesamones - kitas toliau pletkina :) >>>> jei klystu-aciprasysiu ;) >>>> >>>> >>>> >>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >>>>> abieju >>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >>>>> sildymo/ventiliavimo >>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >>>>> lt., >>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >>>>> keitima, >>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >>>>> sistemoje, >>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >>>>> iri >>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >>>>> ir >>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio >>>>> grandiniu >>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku >>>>> duobiu >>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >>>>> galine >>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 >>>>> patikimiausia >>>>> is >>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti >>>>> 2500 >>>>> lt. >>>>> >>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >>>>> >>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, >>>>> problema >>>>> yra >>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >>>>> nelaiku >>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir >>>>> vazineja, >>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) >>>>> o >>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >>>>> kosminiai >>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >>>>> tie >>>>> matarai s.... >>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >