ka reiskia visiskai ar ne visiskai. sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja. tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau. bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net... > 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? > > "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message > news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >>o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >>kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? >> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot >> bet tikrai nejuokingai >> >> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet >> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia >> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso >> nesamones - kitas toliau pletkina :) >> jei klystu-aciprasysiu ;) >> >> >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >>> abieju >>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >>> sildymo/ventiliavimo >>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >>> lt., >>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >>> keitima, >>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >>> sistemoje, >>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >>> iri >>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >>> ir >>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu >>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu >>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >>> galine >>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia >>> is >>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500 >>> lt. >>> >>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >>> >>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema >>> yra >>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >>> nelaiku >>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja, >>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o >>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >>> kosminiai >>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >>> tie >>> matarai s.... >>> >>> >>> > >