Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: VNS
Data: 2011-01-19 08:02:32
2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu?

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net...
>o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, 
>kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot 
> bet tikrai nejuokingai
>
> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet 
> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia 
> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso 
> nesamones - kitas toliau pletkina :)
> jei klystu-aciprasysiu ;)
>
>
>
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem 
>> abieju
>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia 
>> sildymo/ventiliavimo
>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti
>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 
>> lt.,
>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku 
>> keitima,
>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro 
>> sistemoje,
>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako 
>> iri
>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai 
>> ir
>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu
>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu
>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta 
>> galine
>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus
>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia 
>> is
>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai
>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500
>> lt.
>>
>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais
>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli
>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra
>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau
>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
>>
>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema 
>> yra
>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba 
>> nelaiku
>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines
>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja,
>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o
>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as
>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali
>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai 
>> kosminiai
>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis 
>> tie
>> matarai s....
>>
>>
>>