Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-01-19 12:43:24
pas kurį 2.7?


On 01/19/2011 11:31 AM, zhaltas wrote:
> ka reiskia visiskai ar ne visiskai.
> sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja.
> tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau.
> bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau.
>
> "VNS"<vns999@gmail.com>  wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu?
>>
>> "zhaltas"<zhaltas@gmail.com>  wrote in message
>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus,
>>> kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot
>>> bet tikrai nejuokingai
>>>
>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet
>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia
>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso
>>> nesamones - kitas toliau pletkina :)
>>> jei klystu-aciprasysiu ;)
>>>
>>>
>>>
>>> "VNS"<vns999@gmail.com>  wrote in message
>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem
>>>> abieju
>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia
>>>> sildymo/ventiliavimo
>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti
>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900
>>>> lt.,
>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku
>>>> keitima,
>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro
>>>> sistemoje,
>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako
>>>> iri
>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai
>>>> ir
>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu
>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu
>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta
>>>> galine
>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus
>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia
>>>> is
>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai
>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500
>>>> lt.
>>>>
>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais
>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli
>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra
>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau
>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
>>>>
>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema
>>>> yra
>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba
>>>> nelaiku
>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines
>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja,
>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o
>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as
>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali
>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai
>>>> kosminiai
>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis
>>>> tie
>>>> matarai s....
>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>