pisk nx "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:ih7md7$8n0$1@trimpas.omnitel.net... > ziopliuk, pirma pasidomek, paskui epitetais svaistykis > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net... >> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? >> >> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >>>o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >>>kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? >>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot >>> bet tikrai nejuokingai >>> >>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios >>> bet >>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia >>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso >>> nesamones - kitas toliau pletkina :) >>> jei klystu-aciprasysiu ;) >>> >>> >>> >>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >>>> abieju >>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >>>> sildymo/ventiliavimo >>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >>>> lt., >>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >>>> keitima, >>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >>>> sistemoje, >>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >>>> iri >>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >>>> ir >>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio >>>> grandiniu >>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku >>>> duobiu >>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >>>> galine >>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 >>>> patikimiausia >>>> is >>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti >>>> 2500 >>>> lt. >>>> >>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >>>> >>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, >>>> problema >>>> yra >>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >>>> nelaiku >>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir >>>> vazineja, >>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) >>>> o >>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >>>> kosminiai >>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >>>> tie >>>> matarai s.... >>>> >>>> >>>> >> >>