Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-19 00:23:59
o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot bet tikrai nejuokingai 

imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso nesamones - kitas toliau pletkina :)
jei klystu-aciprasysiu ;)



"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem abieju 
> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia sildymo/ventiliavimo 
> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti 
> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 lt., 
> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku keitima, 
> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro sistemoje, 
> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako iri 
> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai ir 
> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu 
> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu 
> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta galine 
> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus 
> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia is 
> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai 
> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500 
> lt.
> 
> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais 
> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli 
> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra 
> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau 
> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
> 
> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema yra 
> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba nelaiku 
> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines 
> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja, 
> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o 
> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as 
> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali 
> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai kosminiai 
> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis tie 
> matarai s....
> 
> 
>