Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-19 13:11:13
kokiu 2006 ne?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ih6f8a$n64$1@trimpas.omnitel.net...
> pas kurį 2.7?
> 
> 
> On 01/19/2011 11:31 AM, zhaltas wrote:
>> ka reiskia visiskai ar ne visiskai.
>> sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja.
>> tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau.
>> bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau.
>>
>> "VNS"<vns999@gmail.com>  wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu?
>>>
>>> "zhaltas"<zhaltas@gmail.com>  wrote in message
>>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus,
>>>> kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
>>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot
>>>> bet tikrai nejuokingai
>>>>
>>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet
>>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia
>>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso
>>>> nesamones - kitas toliau pletkina :)
>>>> jei klystu-aciprasysiu ;)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "VNS"<vns999@gmail.com>  wrote in message
>>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem
>>>>> abieju
>>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia
>>>>> sildymo/ventiliavimo
>>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti
>>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900
>>>>> lt.,
>>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku
>>>>> keitima,
>>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro
>>>>> sistemoje,
>>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako
>>>>> iri
>>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai
>>>>> ir
>>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu
>>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu
>>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta
>>>>> galine
>>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus
>>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia
>>>>> is
>>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai
>>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500
>>>>> lt.
>>>>>
>>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais
>>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli
>>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra
>>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau
>>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
>>>>>
>>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema
>>>>> yra
>>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba
>>>>> nelaiku
>>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines
>>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja,
>>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o
>>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as
>>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali
>>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai
>>>>> kosminiai
>>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis
>>>>> tie
>>>>> matarai s....
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>