bled audi fanatai.... tas pats variklis...., prabuskit bl, gyvenime to variklio nemate, apart paveiksliuku ekrane. 3.0tdi yra absoliuciai skirtingas motoras nuo 2,7tdi, dar moko kitus nezinodami :D 3.0tdi ir 4.0tdi-grandines prie dezes, 2,7tdi - dirzai prieki. egzpertai bl ;))))))))))))))))))) 4.0tdi grandines avdi centre suskaiciavo 17k+~4k darbas ;) pries 2 metus. 3.0tdi biski pigiau, bet nedauk. Dabar gal jau yra kokio aftermarketo prigaminta, t.y imanoma pataupyt, bet realybe tokia... pigi 3.0tdi eksplotacija :DDDDDDDDDDDDDDD "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ih6gus$pvm$1@trimpas.omnitel.net... > nyhuje, tas pats ten variklis.... benzas duseptyni buvo su diržais > > On 01/19/2011 01:11 PM, zhaltas wrote: >> kokiu 2006 ne? >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:ih6f8a$n64$1@trimpas.omnitel.net... >>> pas kurį 2.7? >>> >>> >>> On 01/19/2011 11:31 AM, zhaltas wrote: >>>> ka reiskia visiskai ar ne visiskai. >>>> sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja. >>>> tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau. >>>> bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau. >>>> >>>> "VNS"<vns999@gmail.com> wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? >>>>> >>>>> "zhaltas"<zhaltas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >>>>>> kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? >>>>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot >>>>>> bet tikrai nejuokingai >>>>>> >>>>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet >>>>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia >>>>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso >>>>>> nesamones - kitas toliau pletkina :) >>>>>> jei klystu-aciprasysiu ;) >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "VNS"<vns999@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >>>>>>> abieju >>>>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >>>>>>> sildymo/ventiliavimo >>>>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >>>>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >>>>>>> lt., >>>>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >>>>>>> keitima, >>>>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >>>>>>> sistemoje, >>>>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >>>>>>> iri >>>>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >>>>>>> ir >>>>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu >>>>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu >>>>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >>>>>>> galine >>>>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >>>>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia >>>>>>> is >>>>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >>>>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500 >>>>>>> lt. >>>>>>> >>>>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >>>>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >>>>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >>>>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >>>>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >>>>>>> >>>>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema >>>>>>> yra >>>>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >>>>>>> nelaiku >>>>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >>>>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja, >>>>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o >>>>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >>>>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >>>>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >>>>>>> kosminiai >>>>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >>>>>>> tie >>>>>>> matarai s.... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >