Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-01-19 13:12:31
nyhuje, tas pats ten variklis.... benzas duseptyni buvo su diržais

On 01/19/2011 01:11 PM, zhaltas wrote:
> kokiu 2006 ne?
>
> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message news:ih6f8a$n64$1@trimpas.omnitel.net...
>> pas kurį 2.7?
>>
>>
>> On 01/19/2011 11:31 AM, zhaltas wrote:
>>> ka reiskia visiskai ar ne visiskai.
>>> sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja.
>>> tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau.
>>> bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau.
>>>
>>> "VNS"<vns999@gmail.com>   wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu?
>>>>
>>>> "zhaltas"<zhaltas@gmail.com>   wrote in message
>>>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus,
>>>>> kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
>>>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot
>>>>> bet tikrai nejuokingai
>>>>>
>>>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet
>>>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia
>>>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso
>>>>> nesamones - kitas toliau pletkina :)
>>>>> jei klystu-aciprasysiu ;)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "VNS"<vns999@gmail.com>   wrote in message
>>>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem
>>>>>> abieju
>>>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia
>>>>>> sildymo/ventiliavimo
>>>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti
>>>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900
>>>>>> lt.,
>>>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku
>>>>>> keitima,
>>>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro
>>>>>> sistemoje,
>>>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako
>>>>>> iri
>>>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai
>>>>>> ir
>>>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu
>>>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu
>>>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta
>>>>>> galine
>>>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus
>>>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia
>>>>>> is
>>>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai
>>>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500
>>>>>> lt.
>>>>>>
>>>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais
>>>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli
>>>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra
>>>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau
>>>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
>>>>>>
>>>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema
>>>>>> yra
>>>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba
>>>>>> nelaiku
>>>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines
>>>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja,
>>>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o
>>>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as
>>>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali
>>>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai
>>>>>> kosminiai
>>>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis
>>>>>> tie
>>>>>> matarai s....
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>