nyhuje, tas pats ten variklis.... benzas duseptyni buvo su diržais On 01/19/2011 01:11 PM, zhaltas wrote: > kokiu 2006 ne? > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:ih6f8a$n64$1@trimpas.omnitel.net... >> pas kurį 2.7? >> >> >> On 01/19/2011 11:31 AM, zhaltas wrote: >>> ka reiskia visiskai ar ne visiskai. >>> sakau tau dar karta su tuo 3tdi kuriuo esu susidures - grandines isvidines puses. t.y puse masinos reik isardyt norint ten prieit ir kainuoja daxuja. >>> tuo tarpu 2,7 is priekio kaip ir pas visas eilines senovines bulkas. n kartu paprasciau/pigiau. >>> bet neaishku nei apie kelintus metus mes cia kalbam nei aplamai gal buvo ivairios modifikacijos tu motoru - galvos neguldau. >>> >>> "VNS"<vns999@gmail.com> wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? >>>> >>>> "zhaltas"<zhaltas@gmail.com> wrote in message >>>> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >>>>> kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? >>>>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot >>>>> bet tikrai nejuokingai >>>>> >>>>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet >>>>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia >>>>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso >>>>> nesamones - kitas toliau pletkina :) >>>>> jei klystu-aciprasysiu ;) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "VNS"<vns999@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >>>>>> abieju >>>>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >>>>>> sildymo/ventiliavimo >>>>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >>>>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >>>>>> lt., >>>>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >>>>>> keitima, >>>>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >>>>>> sistemoje, >>>>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >>>>>> iri >>>>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >>>>>> ir >>>>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu >>>>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu >>>>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >>>>>> galine >>>>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >>>>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia >>>>>> is >>>>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >>>>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500 >>>>>> lt. >>>>>> >>>>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >>>>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >>>>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >>>>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >>>>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >>>>>> >>>>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema >>>>>> yra >>>>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >>>>>> nelaiku >>>>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >>>>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja, >>>>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o >>>>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >>>>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >>>>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >>>>>> kosminiai >>>>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >>>>>> tie >>>>>> matarai s.... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>