Tema: Re: Dainiushui apie oubi
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-19 23:51:35
ziopliuk, pirma pasidomek, paskui epitetais svaistykis

"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:ih5upo$vrh$1@trimpas.omnitel.net...
> 2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu?
> 
> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
> news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net...
>>o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, 
>>kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu?
>> ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot 
>> bet tikrai nejuokingai
>>
>> imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet 
>> eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia 
>> uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso 
>> nesamones - kitas toliau pletkina :)
>> jei klystu-aciprasysiu ;)
>>
>>
>>
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem 
>>> abieju
>>> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia 
>>> sildymo/ventiliavimo
>>> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti
>>> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 
>>> lt.,
>>> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku 
>>> keitima,
>>> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro 
>>> sistemoje,
>>> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako 
>>> iri
>>> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai 
>>> ir
>>> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu
>>> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu
>>> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta 
>>> galine
>>> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus
>>> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia 
>>> is
>>> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau    Ai
>>> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500
>>> lt.
>>>
>>> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais
>>> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli
>>> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra
>>> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau
>>> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat.
>>>
>>> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema 
>>> yra
>>> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba 
>>> nelaiku
>>> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines
>>> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja,
>>> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o
>>> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as
>>> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali
>>> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai 
>>> kosminiai
>>> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis 
>>> tie
>>> matarai s....
>>>
>>>
>>> 
> 
>