Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-23 09:38:00
O tai pala, čia bėdos kad tas kibiras tiesiam kely ima mažiau nei 8litrus
šimtui?

"CodeC"  wrote in message news:pbjusk$bl2$1@trimpas.omnitel.net...

tu gal japonas, ne lietuvis? tai as nepadesiu - nemoku japoniskai.
va angliskai, gal ka suprasi:
"If you do most of your driving at high speeds on good roads, without
stopping and starting, a hybrid will save you very little gasoline. In
town, doing a lot of starting and stopping, a hybrid can will save you a
LOT on gasoline."

hibridas nera ekonomiskesnis mieste, negu uzmiestyje. jis ekonomiskesnis
mieste uz 'paprasta' benzinini auto. smarkiai ekonomiskesnis. uzmiesty -
ne, arba beveik ne. gal ten kokiam kaunas-prienai dar ir sutaupysi koki
litra, jei lyginsi su paprastu benzu, nes kalniukas-pakalne, gyvenvietes
ir traktoriai daznai sutinkami. bet vilnius-kaunas-klaipeda arba
viabaltica tai nu svajot nedraudziama :) paprasto benzo sanaudos mieste
ir uzmiesty skiriasi drastiskai. hibrido - is esmes panasios. skaityk ir
galvok, kol kasnors daeis, poto cia israsinek premijas, kai paciam
minimum kelios priklauso.