Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-20 09:29:44
ne tame esme, nors aladinas ir taiko.
man tai akivaizdu, kad 'garveziu' atvejai niekaip tiesiogiai
nekoreliuoja su euro normom. jauciu jeigu realiai suskaiciuot, tai
euro4-5 dumijanciu daugiau pririnktum uz euro1-3.
politines valios reikia ne mokesciais dar labiau smaugti tuos, kurie dar
turi kazka piniginej. o grieztint prieziura, banint individualius
dumijancius atvejus, o ne toleruoti korupcija ir tai maskuoti 'naujom
sistemom ir reformom'.