Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-20 11:12:57
cia tu loji, kad hibridai ekologiski ir zali. deja taip nera.
kad dyzeliai tersia, nieks neneigia. tersia visi. tokia ta civilizacija.
bet kai *naujus* dyzelius suparkuoja dykumoj ir dalina subsidijas
hibridam ir EV - tai gal tu eik nx su savo trolinimais ir matavimais kas
labiau tersia. turetum i nauju hibridu/ev lifetime emisijas iskaiciuoti
dar ir tu nauju-uzdraustu-nepanaudotu dyzeliu pagaminimo ir utilizavimo
kastus ir tarsa. nematai toliau savo nosies galo ir tiek.