Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-20 16:22:27
Tipiniam lietuviui su 870€ bruto alga geriausiai, matyt, tiktų autobusas.

"CodeC"  wrote in message news:pbcpdc$ufg$1@trimpas.omnitel.net...

o cia kuriuo 'pakeles kaimu ant elektros' ponai dziaugetes, naudodami
miesto kibira mieste? as vis delto yra visa nedidukas noras papist
visiems proteli, kokie jus zali ir geri su savo hibridais? todel galit
visus dyzelius vadinti 'dumijanciais garveziais' ir baninti juos is
miestu. siulydami tipiniam lietuviui su 870 eur bruto alga galvot apie
dvi masinas, viena miestui, kita kaimui. bei eskaluodami didziule
ekologine problema. kai is esmes labiausiai prakvepuot neina tada, kai
pradeda sildytis per salcius visi. ir visa ta is baisiai dideles geroves
valstybeje. visi gali sau leisti nauja hibrida turet, naujam name/bute
su elektriniu sildymu gyvent ir specialiai pries ekologija nusistate.