Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2018-04-20 10:14:31
Tavo norai, kaip ir viso seimo - daryti viską per subinę. Dainiušas minėjo,
kad dabar suteiktų tuvlitai ir policijai galių pilnai pakaktų situacijai
pažaboti. Bet ne - geriau sukurpti dar vieną "nubausim" įstatymą, kuris
vis tiek neveiks. Kodekas tamstai net keliskart pakartojo, kodėl - teršia
ne amžius, bet stovis.
Taip, kad pradėkim dirbt savo darbą ir viskas atsistos į vietas