Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-20 23:55:31
as tai manau, kad jeigu mane su tuo nevalinanciu dyzeliniu septynvienciu
kazkas akivaizdziai stabdo pajudejus, tai kazkas yra tikrai blogai su
auto arba vairuotoju. kad su savo fiatu galiu raketos rezimu sustartuot
zinau, bet jeigu gan svelniai pajudejus pirmu begiu su busiku reikia vel
stabdyt, nes kazkas nepasivelka, tai jau nx. pasirodo specialiai taupo
elektra, nes nu tiesiog negali taip nevalint.