Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-20 14:39:02
ne "2.0 tdi" o "2.4jtd".

"CodeC"  wrote in message news:pbci58$n71$1@trimpas.omnitel.net...

papasakok tai youtubes prisiziurejusiam lochui is newsu, kuriam stovi
Musko vapaliones klausant. besidziaugianciam ivaldzius padrozta hibrida
ar net EV uz neprotingai nelogiska kaina, kaip uz tos klases transporto
priemone. ir liejanciam tulzi ant "2.0 tdi so yesterday" bei valdzios
prasancio mokesciu 'visiems tersiantiems' su aiskia pretenzija islikt
neapmokestintam paciam, nes jis juk tai baisiai 'zalias'.