Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: Arj
Data: 2018-04-20 17:09:26
kalbant apie vilniu - cia auto apmokestinimo kokia nors forma senai jau
labai labai reikia, pvz jei auto parkuojamas kur vilniuj ilgiau nei pora
paru per metus - metinis mokestis ir pan. Nes aplink yra tikrai daug zmoniu,
kurie turi auto tik todel kad pigu, nors juo ir nelabai naudojasi (pvz
studentai, kurie naudotja tik namo parvaziuoti karta I menesi), taip pat yra
zmoniu, kurie mielai sumoketu apvalia suma, jei butu maziau kamsciu ir
daugiau parkavimo vietu.
O provincijoj - taip auto butinybe, tik tiesa, vietoj 1995 bmw 740i ar opel
fronteras galima naudoti kitas auto.

"Nevkurse"  parašė naujienų news:pbcfpi$l32$1@trimpas.omnitel.net...

Papasakok tai provincijos zmogui, kai jam elementaria poliklinika
iskelia uz 40km. Cia real case, ne is tautosakos. Gaunam situacija, kai
valdzia su mokesciais nori atimt is neturtingu automobilius ir tuo paciu
savo paslaugas (mokslas, sveikatos apsauga ir t.t.) centralizuoja, t.y.
kelia toliau nuo gyventoju. Atmetus keiksmazodzius, tau taip gan aiskiai
virsyjantis isdeste situacija. Bepigu pizdielint sedint Vilniuj ir
renkantis sekantis auto bus Golfas uz 40keur, ar EV koks nors uz tus
pacius 40keur. As galiu is vis be masinos gyvent - visuomeninis +
citybee + spark'as + taksi dengia kokius mano 99% poreikiu, neatsisakau,
nes man patinka savo turet. Bet tai nieko bendro neturi su kokiu
Svencioneliu gyventojo situacija.