Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: padugne
Data: 2012-02-17 22:32:44
On Fri, 17 Feb 2012 20:36:23 +0100, Pi. wrote:

> tu tikrai atitrukes nuo Lt:), net posakiu-juoku nebesupranti(cia apie
> deganti kaimyno namo stoga)

Posaki suprantu puikiai, nesuprantu jo taikymo siam atvejui. Na gal del
to, kad jau senokai buvau vaiku darzelyje.

> tai tu man paaiskink kodel nesutaise tos lagunos lietuvaiciai.. tingejo,
> nenorejo pinigu gaut? ar siaip b deje jie ant visko?

As su zvake servise nestovejau todel paaiskint nesiimsiu. Bet tikrai ne
todel, kad kaip tvirtini pasismaginimo tikslu "pakenkt tautieciui". Gali
buti lemejonas visiskai banaliu priezasciu.

--
kthxbai.