Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-14 16:10:31
pretenzijas as galesiu reiksti tam kieno garantija.. pardavejas, mano galva,
man neidomus.. atsiunciau tau vakar nuoroda kas duoda garantija.. pirkau ne
is ju..o ir jiems pretenziju negaleciau reiksti, jei vaziuociau taisytis i
baltarusija..o tai susitarti pries remonta tipo garantija negarantija...
pasakai, kad neremontuosiu, jei bus negarantija.. arba siaip pabazarint su
centriuku ka jie galvoja.. nors... jei sako, kad negarantija.. tai..