Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Rokas
Data: 2012-02-14 11:14:52
buna kad  koks nors (belekoks) "Benvo servisas" parduoda koki nors (ne
nauja) bmw su vietine grantija kur nors kitoje salyje.. garantija surasyta
ant lapo(u)..  zmogus isivaizduoja kad tai normali BMW garantija...
atvaziuoja pasiziuri kad realiai ta garantija ir galioja gal tik "benvo
servise" ir dar ju draugu servisuose... o pyksta tai ant tu kurie
nesutvarko... kai jam sugedo...

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas

"Pi."  wrote in message news:jhd8d4$j8j$1@trimpas.omnitel.net...

nekalbu apie zodine forma..jei yra bmw, tai apie ji zino ir centriukas.. ->
apie ji zinot ir jus.. psio.