Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-14 10:27:37
nu bet realiai is gatves uzsukus as susimokeciau daugiau, nei atstovaujama
imone. nu ji turi nuolaida, o as ne.
visiskai teoriskai imanoma, kad atstovas yra suinteresuotas sakyti, kad tai
negarantinis ir paimti pilna kaina, nei buti malonus ir padaryti garantini
su nuolaida(negauti dalies pinigu uz darbus, o uz detales pardavima visai
negauti)..jei tavo bnw 2 metu senumo ir tu nei karto pas mus nesikeite
tepalu net..
ir visiskai teoriskai.. jei tu tikrai zinai, kad tai recallas ir jei turi
pisulia is centriuko..manau, kad sutvarkys viska kaip priklauso..
cia kaip vienas zmogus pasake: su ginklu ir geru zodziu pasieks daug daugiau
nei tik su geru zodziu.