Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-13 21:50:42
Su salyga, jei emesi atstovauti. O kol ne... Isivaizduok ash tau skolingas
ir isduodu igaliojima Petrui grazinti mano skola, bei perduodu jam ta suma.
Petras issiviepes uz toki pasitikejima ant grycios pasiraso "Linas mano
draugas", o ash ant savo grycios "In Petras we trust". Ateini tu pas Petra
pinigu, o Petras tau bybi rodo. Klausimas - ka duosi teisma? Petra ar mane?
Kieno atzvilgiu bus priimtas sprendimas? Ir kas aiskinsis su Petru?

"Laurynas"  wrote in message news:jhbnim$p8l$1@trimpas.omnitel.net...

parašyk vartotojų teisėms, paiškins kas kaip, nuėjus į krastos puslapį
krenta į akis "Įgaliotas BMW ir Mini atstovas", na tai jei atstovas, tai
reiškia turi atstovaujamojo (BMW) pareigas.