Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: padugne
Data: 2012-02-14 01:35:24
On Mon, 13 Feb 2012 23:54:56 +0100, Pi. wrote:

> mes su linu diskutavom bendrai... pvz. kad garantija suteikia
> pardavejas, o ne gamintojas.. pasakojau apie, tai kad mano tojotai dave
> ne garazas garantija.. ir esu giliai isitiikines, kad pas oficialu

Kazkas buvo isitikines, kad zeme plokscia ir padeta ant 3 drambliu. Ar
tai jau automatiskai pavirsta i fakta?

Man kazkodel atrodo kad vistiek nesuprasi, bet anyway, pabandysiu uz
kolega, maksimaliai supaprastintai:
1. Lietuvoje pardavejas PRIVALO duoti garantija.
2. Gamintojas NEPRIVALO duoti garantijos, bet panorejes GALI ja suteikti
savanoriskai.

Kitose salyse isvis kitaip, pvz tokioje DE pardavejas apskritai neprivalo
suteikt garantijos lietuvisku supratimu. Tik viso labo 2 metus atsako uz
pardavimo metu buvusius defektus kas toli grazu nera tas pat kas
garantija.

--
kthxbai.