Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: padugne
Data: 2012-02-14 21:04:44
On Tue, 14 Feb 2012 19:48:30 +0100, Pi. wrote:

> nu ir as neradau nieko kas priestarautu man:) o del taves.. tai man
> susidare ispudis, kad tu teigi, jog krasta gali ir neaptarnauti
> garantinio auto(pirkto pas oficialu atstova.. ne vasios garaze su vasios
> garantija.).. rokas teigia, kad nebuvo nei vieno tokio atvejo.. galvok
> tu ka nori, bet as tikiu juo..

As nieko tokio neteigiau. Jei auto su garantija ir garantijos davejas
pasiryzes krastai sumoket tai jiem nera pagrindo jo nepriimt. Jiem gi px
kas moka, klientas is savo kisenes ar garantinis.

As teigiau tik tiek, kad toli grazu ne visos masinos pardavinejamos su
garantija. Pvz vokietijoje bnv pardavinejami be garantijos, t.y.
juridiniu poziuriu yra tas pats kad pirkt pas vasia.

--
kthxbai.