Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: padugne
Data: 2012-02-14 21:11:40
On Tue, 14 Feb 2012 20:05:54 +0100, Pi. wrote:

> tu klausi ar is savo kisenes renookas padetu gamintojui.. nu tai
> paskaityk dar karta ka jis raso.. 3 punkta. arba p.s.  gal aiskiau

Ir ka jis ten raso? Kad jis mielai pabandys ismust tuos pinigus is
gamintojo? Jei gamintojas parodys faka tai pabandymai pabandymais ir
pasibaigs, jis nesake kad juos paklos is savo kisenes.

> pasidarys, kad jam gamintojas nemoka, bet jis bandytu deretis, jei tai
> butu tikrai dideles jo sanaudos..  kaip suprantu jis turi tavo mineta
> sutarti.. kur garantinis-pacio atstovo reikalas.. bet rokas sake, kad
> krastoje taip nera.. t.y. "centriukas" duoda nurodymus ka daryt
> konkreciam auto.. ir apmoka kaip susitarta sutarty(minejo, kad israso
> sask.). p.s. ka tu man nori irodyt, pasakyk tiesiai.

Rokas nesake kad pas BNV taip nera. BNV perima kai kuriuos remontus
(dazniausiai susijusius su galima bausme jei del defektu nutiktu
avarija), bet toli grazu ne visus.
Jei gedimas nepavojingas, tai bnv vokietijoje kaip taisykle remontuoja
tik labai naujas masinas, o veliau rodo vidurini pirsta.

--
kthxbai.