Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-14 16:05:44
Galioja, bet jei iskils gincas del to - gedimas garantins ar ne, pretenzijas
galesi reiksti tik pas savo dyleri. O jei ne - pateksi i tokia zhop akaip
ash, Nuvaziavau pas piderastus, o jie man sako - negarantinis, remontusim uz
babkes. Mashina paskersta, nevaziuoja. Vietoje kelti bangu negaliu, nes
neturiu teises. Vaziuoti su tokiu pas pardaveja? Nu tai uzjuoks ir pasius
toli, plius cia vistiek turesiu sumoketi uz isardyma ir surinkima.

"Pi."  wrote in message news:jhdpdk$e54$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai matai.. ir amerikoj negalioja.. nei amerika, nei baltarusija.. azija,
australija man neaktuali..  tu saliu saraso man pilnai pakanka. ka as noriu
pasakyt.. kad turi pirkdamas pasidomau  kur ir kaip vyksta garantine
prieziura.. galioja tik pas vasia garaze is kurio pirkai, ar galioja kitos
salyse, kokiose salyse ir pan. ir jei as turiu pisulkia kur parasyta kur
galioja.. kodel tureciau netiketi tuo?