Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: padugne
Data: 2012-02-14 21:43:54
On Tue, 14 Feb 2012 20:39:42 +0100, Pi. wrote:

> as diskutavau bendrai ir mane labai nustebino, kad bnv yra kitaip... na
> tu taip sakai.. is roko kalbos supratau, kad viskas ten normaliai, bent
> jau krastoj.

Rokas sake tik tiek, kad paziures ka siulo bnv. Tai visai nereiskia kad
jie apskritai ka nors siulo.

Tau neatrodo, kad jei jie ka nors siulytu, tai sitos diskusijos apskritai
nebutu, tas radiatorius butu pakeistas ir tiek ziniu. Klausimas buvo
butent apie tai kaip krasta PRIVERST tai daryt.

--
kthxbai.