Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: ManXP
Data: 2012-02-14 10:21:33
O siaip turbut labiausiai priklauso nuo dilerio. Teko susidurt su 2
dileriais LT, kurie savanoriskai daug ka pakeite. Automobiliai buvo pirkti
ne is ju, bet po kazkiek laiko atvarius daryt technini aptarnavima, iskart
pasake, kad modeliui buvo tam tikri bug'ai ir jeigu sutiksiu atvaziuot dar
karta veliau, tai uzsakys naujas dalis ir nemokamai pakeis.

Ir siaip dar yra toks dalykas kaip rekomendacijos. Atsimenu uzsienio
forumuose skaiciau, kad kai kurie Lexus savininkai po remonto gauna masinas
su pilnais bakais benzino. Ten chebra pradejo aiskintis, kodel vieni gauna,
o kiti ne, baigesi tuo, kad kazkas nusiunte klausima tiesiai Lexus. Tai gavo
atsakyma, kad yra *rekomendacija* po kiekvieno garantinio remonto arba
recall'o tvarkymo klientui grazint auto pripylus pilna baka kuro. Bet
kadangi tai nera privaloma, tai taip ir gavosi, kad vieni dileriai ta dare,
o kiti ne.

"Pi."  wrote in message news:jhd525$dm1$1@trimpas.omnitel.net...

nu irgi gal nevisai tiesa.. bet ateis linas su padugne ir pasakys, kad mes
nezinom ju susitarimu.. bet realiai turetu apmoket viska (kaip numatyta
sutarty:)). yra standartai kiek laiko vienetu uztrunka atlikti konkretu
darba ir pagal ikainius apmoka.. velgi.. as cia sneku teoriskai, kad
apmoka.. kokie ju susitarimai as nezinau.. zino padugne, bet niekam nesako:)