Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mainos rakteliu
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-28 15:10:35
Nesuinteresuoto asmens pastebėjimas: jei būtum normaliai be
išsikalinėjimų per 1-2 postus parašęs kas kur ir su kuo valgoma, kad už
350 montuoja tik fuflo, o tu normaliai sumontuotum už 600 (išdėstai
argumentus), na gerai, kaip newsų bendraminčiui - už penkispem, tai
manau tikrai būtum gavęs klientą ir dar uždirbęs. T.y. aš suprantu tavo
bazarą kai kalbi su kitais nusimanančiais toj srity, bet kai užklausia
visiškai nieko neraukiantis asmuo, tai nepakenktų nusileist iki jo lygio
ir žemiškais žodžiais viską išdėstyt.
Išvada: pakoregavus bazarą atsirastų ir klientų ir šviesiam bei jaukiam
garažui užsidirbtum ;]
peace