Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Martozo
Data: 2011-01-28 10:39:54
>"signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:ihtv58$pka$1@trimpas.omnitel.net...
> Antram poste ir atsakymas

Šitame ?

"aha, gnomas. adaptyvinė. papasakok mano mamai.

toliau kalbam: padarė paprastai, pajungė nuo salono lemputės. jei pas tave
mašinoj pasukus durų spyną raktu (atrakinus) užsidega salono lemputė -
vuolia, indikuoja įsilaužimą, nors nieks į mašiną dar neįsilaužė, nes juk
šeimininkas su savo raktu atrakino. nekvepia tau tai chaltūra?

jei nekvepia - tai tada smagu kad yra naivių (arba nenusimanančių) ir kai
kas gerai uždirba."