Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: ukw
Data: 2011-01-26 15:13:18
kiek iki šiol bandžiau daryt su konkrečiais pasiūlymais, tiek atsiremdavo į
kokį nors "Pas Igarioką pigiau" ir praktiškai tik kas dešimtas klientas
pasigilindavo, ką tas Igariokas siūlo už pigesnę kainą, ir ką aš už
brangesnę.

tiesiog, visi žino kad signalizacija su darbu kainuoja 250 ir toliau nors
kuolą ant galvos tašyk, niekaip negali paaiškint, kad už tiek gaunasi tik
greituminė pigiausia signulkė su elementariom funkcijom.