Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Martozo
Data: 2011-01-28 10:34:21
> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:ihtue7$olc$1@trimpas.omnitel.net...
>o tu potencialus pirkėjas? kažkaip nepastabėjau paklausimo apie reikalą.

Pats pirmas mano postas šiame threade. O pirminis reikalas - prieš pradedant kitus už kuriuos bus mokami pinigai,  pasiaiškinti kaip reaguojama į klausimus srityje, kurioje nieko nesuprantu.

> iš tavo pusės matau tik majkių drąskymą apie tai, ko tu nesupranti (galų
> gale ir pats tai pripažinai). nu tai kam drąskyt tas majkes, yra ir taip
> gyvenime kas veikt.

Maikių draskymą? Visi klausimai iš nenusimanančių tau maikių draskymas? Kaip ir sakiau - whatever.

P.S. Į klausimą ką turi daryti tavo nuomone gera signalizacija atidarius raktu taip ir neatsakiai. Gali ir nebevargti.