Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-28 11:05:23
vokietijoj gal chebra nepagaili ir perka su signulke is gamyklos.. nesipisa
garaziuki.. nekarpo laidu..
beja.. as ne DE.. bet visai salia.. signalizacija nereikalinga.. auto
naujas.. draudimas pilnas.. nei pultelio, nei adaptyvo.. pakanka
imobilaizerio.. nezinau kaip DE.. bet nemanau, kad ten labiau kaip
lietuvoj.. bet nesiginciju..