Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: ukw
Data: 2011-01-26 12:48:13
o tai ką čia geresnio sugalvosi, kai sprendimas universalus = prisitaikymas
prie visų įmanomų automobilių. tai ir ima visi adaptyvai signalą nuo
vairuotojo durų. pas CAN  pajungimas biški kitaip, bet vistiek tas pats.

todėl ir sakau, dėkit pultelines. nors adaptyvas patogiau.

tas pats ir apie kainas. darbas kainuoja tiek pat. o signalizaciją renkasi
kiekvienas pagal save. kam tinka kitajska iš gariūnų už 70lt, o kam reik
Cobra už 600.

aš kadangi garantiniu laikotarpiu tingi kruštis su pigienom, todėl geriau
jau dedu brangesnes (= mažiau klientų), bet man nebeskauda galvos.  su
signalizacijom lygiai tas pats reikalas, kaip ir visur kitur.

hujtyres vs bridgestone (vaziuoja ir ta ir ana)
snaige vs liebher (saldo ir tas ir anas)
cento alus vs corona extra (galvon duoda tas ir anas)
gumine boba vs katerina zeta jones (pabaksnot gali abi, tik islaikymas
skiriasi)