Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Martozo
Data: 2011-01-27 22:00:09
> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message
> aha, gnomas. adaptyvinė. papasakok mano mamai.

Kad gnomas tai spėju, nes tik pamenu kad lietuviška. O kad adaptyvinė spėjau
pagal tai kaip buvo paaiškinta: jei pultelis=pultelinė, o jei nuo
elektroninio rakto (su kuriuo ir mašina užsiveda)=adaptyvinė.

> toliau kalbam: padarė paprastai, pajungė nuo salono lemputės. jei pas tave
> mašinoj pasukus durų spyną raktu (atrakinus) užsidega salono lemputė -
> vuolia, indikuoja įsilaužimą, nors nieks į mašiną dar neįsilaužė, nes juk
> šeimininkas su savo raktu atrakino. nekvepia tau tai chaltūra?

Pas mane salono lemputė atidarius duris neužsidega. Jei atrakinu duris raktu
su įjungta signalizacija koks signalizacijai reikalas kas su kuo atrakino?
Ar ne svarbiausia faktas, kad ji buvo neišjungta, o mašinos tūris pažeistas?

O kaip tavo nuomone turi suveikti gera signalizacija, jei signalizacija
įjungta, bet savininkas rakina su tikru raktu?