Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas maðinos rakteliu
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-28 10:50:06
man kaip vartotojui viskas aisku.. valdymas pulteliu arba rakto mygtukais..
o ukw aiskina.. viena karta kad adaptyvine blogai, nes prasukus spynele
issijungia ir signa.. kita karta sako, kad blogis, nes atrakinus
raktu-prasukus spynele ima kaukti signalizacija.. nors nieks nieko
nelauze...
ka as supratau.. tai ir adaptyvine galima normaliai padaryti... tik nevisi
zino kaip .. nevisi moka.. ir nevisi moka uz tai,  kad adaptyvine veiktu
taip kaip reikia.. nors ir vel paaiskejo.. kad adaptyvas tikrai nekainuoja
kosmoso..