Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-26 15:03:29
ukw nesiparink, žinok aš irgi tik nuo šitos vietos pradėjau suprast ką
tu iš tiesų nori pasakyt, būtent - kad norint saugumo su adaptyvu
neveiks kai kurios gamyklinės funkcijos (nes reiks nukarpyt laidus). O
ir šiaip, juk nebūtų sunku žmoniškai ir visiems nesuprantantiems
išdėstyt varijantus:
1. adaptyvinė: nieko nekarpom, viskas veikia, bet nesaugu (argumentai -
atfiortka prasukam blabla) - kaina xxx Lt;
2. adaptyvinė: karpom laidus, su saugumu zjb, bet rakina tik vienas
dureles, tobiš nebepatogu naudotis (ar dar koks galas kurio niekas
daugiau be tavęs ir nežino) - kaina yyy Lt;
3. pultelinė: saugu, viskas veikia kaip turi būt, nieko gamykliško
nekarpom, patogu naudotis (išskyrus tą faktą, kad atsiranda papildomas
pultelis)  - kaina zzz Lt.
4. pultelinė peidžerinė: viskas kaip 3, tik jei kas lenda prie kibiro,
tau groja pultelis ir schematiškai matai kas vyksta, kaip paildoma
funkcija - turbotaimeris ir nuotilinis variklio užvedimas - kaina tttt Lt.
Nu ir taip toliau, tikrai niekas čia ant tavęs nei varo nei ką, bet gi
nevisi yr specai šitoj srity, galima normaliai žmoniškai ir paprastai
paaiškint.