Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: ukw
Data: 2011-01-26 12:26:51
visiškai ne taip galvojai.
adaptyvinės paprastos signalizacijos valdosi nuo mašinos centrinio užrakto.
užrakinai su pulteliu mašinos, durų varikliukas gavo įtampą - signulkė tai
pamatė ir įsijungė.

atrakinai su pulteliu - signulkė pamatė ir išsijungė.
prasukau su atviortke - signulkė išsijungė. nenori kad prasukus išsijungtu,
karpai laidus mašinoj = kažkas jau neveikia kaip priklauso.

pas CAN tipo signulkes - dar kiti reikalai.