Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Kestas
Data: 2011-01-26 12:54:26
Nixuja, mano tojota saukia jei atrakini duris su rakteliu, nesijunges
signalkes :P

"Edvinas"  wrote in message

Wed, 26 Jan 2011 11:31:05 +0100, Pi. rašė:

> ok.. gal ir taip.. nors nesitiki, kad prasukus su atsuktuvu issijungs ir
> signa.. nx tokia signa uz 500 lt:)

Mano BMW E36 esanti gamyklinė atsijungia atrakinus duris rakteliu... Ir,
man rodos, net užtenka iš vidaus (išdaužus langą) duris atrakinti —
vairuotojo durų užrakinimo/atrakinimo cypsiukas aktyvuoja centrinį.

Naiviai maniau, kad kažką geresnio gamintojai per daugiau nei 10 metų
sugalvojo, bet panašu, kad ne...

--
Edvinas