Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: Gediminas
Data: 2015-01-14 15:05:53
On 1/12/2015 7:41 AM, Vidas Makauskas wrote:
> Evitoje mane uztikrino, kad su 1,5mm2 galima koloneles jungti su 20 m
> ilgio laidu. O koks turetu buti aktyvaus sub,o laido ilgis? Kodel jiems
> skirtus parduoda ekranuotus?

Jie laidas neekranuotas, jis gaudo aplinkos triuksma. Todel tarpblkiniai
laidai pries striptuva naudojami ekranuoti. Kodel koloneles laidui
nereikia ekrano? Todel, kad ji paveikes aplinkos triuksmas yra ant tiek
zemas, kad nero jokios itakos kolonkei. O pries stiprintuva atsirades
triuksmas sustiprinamas kartu su naudingu signalu. Kodel i suba eina
ekranuotas laidas? Todel kad ten silpnas signalas i subo stiprintuva.
Pas suba stiprintuvas juk integruotas? Tas pats galioja visom aktyvinem
kolonelem.

Jei tenka silpna signala perduoti dideliais atstumais naudojami
diferencialiniai laidai. Ekranuoti aisku. Bet siustuvas (resiveris) turi
turet diferencini outputa, o stiprintuvas moket ji priimti. Consumer
aparaturoj greiciausiai to nera. Studijose ir onstage dazniausiai
naudojami differential, nes dideli atstumai.