Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: Paulius
Data: 2014-12-19 10:55:22
sitie "standartiniai" variniai koloneliu laidai kaip ir variantas. Bet, kaip sakiau, esu pasiruoses kazkiek sumoketi uz isvaizda :)
taigi, kokios dar alternatyvos butu? Kadangi koloneles jungiasi biwiring, tai noreciau iskart 4 gyslu laido. Pas tuos visus audio specializuotus, tai tikrai kainos 2x uzkeltos, gal kur yra tu paciu laidu kitur ?

Laidu storis 2mm/2.5mm.

aciu