Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-19 12:44:50
antgaliai (kokie jie bebutu) laidams sugalvoti ne siaip sau. laidas prie
antgalio lituojasi. antgalis (normalus) buna auksuotas. todel niekas
niekur nesioksiduoja. varinis nelituotas laidas oksiduojasi.
priklausomai nuo aplinkos salygu vienur daugiau, kitur maziau.
kartais oksiduojasi taip, kad net nebekontaktuoja ir nebegroja, kol
nepajudini. antglaio tikpas is esmes px, cia labiau priklauso kas
patogiau. svarbu, kad jis butu auksuotas ir prilituotas prie laido.
ar bananas ar prisukamas - jokio skirtumo, abudu 'gros' taip pat.
naujas laidas prispaustas irgi gros taip pat, kol neuzsioksiduos.